سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

افتتاح بنیاد نورالسماوات در شیراز

بنیاد خیریه نورالسماوات در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بنیاد خیریه نورالسماوات شیراز در موزه و مرکز اسناد و مطالعات علمی فرهنگی دکتر نورانی وصال کار خود را آغاز کرد.
 
بنیاد خیریه نورالسماوات شیراز با همت تنی چند از اساتید فرهیخته دانشگاه های علوم پزشکی و دانشگاه شیراز و با مدیرعاملی دکتر سید ضیاء الدین تابعی با هدف انجام تحقیقات علمی و فرهنگی راه اندازی شده است.

آئین آغاز به کار بنیاد خیریه نورالسماوات با حضور تعدادی از اعضای هیئت مدیره این بنیاد و جمعی از مسئولان و اساتید دانشگاه، همراه با قرائت دعای عرفه در موزه و مرکز اسناد دانشگاه برگزار و سپس از دفتر این بنیاد رونمایی شد.

دکتر سید ضیاء الدین تابعی، در آئین آغاز به کار این بنیاد با تلاوت آیه شریفه الله نورالسماوات والارض، در تفسیر این آیه عالم و علم را از صفات و اسماء الهی برشمرد که هریک از آنها تجلی نوری از انوار الهی هستند.

وی یکی از اهداف این بنیاد را انجام تحقیقات علمی در خصوص شرایط ازدواج و مسائل فرهنگی دانشجویان و جوانان، همچنین جذب کمک های نیکوکاران برای ارتقای وضعیت فرهنگی قشر جوان جامعه عنوان کرد.

در این آئین، دکتر سید ضیاء الدین تابعی به عنوان رئیس، دکتر محمدهادی ایمانیه نایب رئیس، دکتر محمدرضا آذر خزانه دار، دکتر عبدالعلی محقق زاده به عنوان بازرس، مهندس علی محمد حسام، دکتر محمد مزیدی، مجید روزیطلب، عبدالعلی رایان، دکتر محمدعلی خورسندیان، دکتر محمود نجابت، مهدی خرم دل، دکتر قمر حسینی الهاشمی و دکتر فرخنده شریف، به عنوان اعضای بنیاد خیریه نورالسماوات معرفی شدند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.