معاون گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرم‌افزار موزه مجازی با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری استان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  الماس قبادی با حضور مسئولان استانی فاز نخست موزه مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

وی با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و روز جهانی گردشگری، اظهار کرد: فاز نخست موزه مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری رونمایی شده است.

قبادی تصریح کرد:  این نرم افزار با هدف معرفی بیش از پیش توانمندی‌ها و جاذبه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری بخش خصوصی از ترکیب بیش از دو هزار و ۳۰۰ تصویر طراحی و اجرا گردیده است.

وی افزود: این نرم افزار با دارا بودن قابلیت‌های منحصر به فرد خود در هر زمان و مکان از طریق شبکه جهانی اینترنت در دسترس خواهد بود.

معاون گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ویژگی‌های کم نظیر این نرم افزار مشاهده اشیاء به صورت شبه سه بعدی و ۳۶۰ درجه می‌باشد که در شیوه طراحی و تدوین در کشور منحصر به فرد می‌باشد.

قبادی اظهار داشت: فاز نخست این مجموعه شامل معرفی اشیای تاریخی و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد و در فازهای بعدی موزه مجازی مردم‌شناسی و حیات وحش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز طراحی و اجرا خواهد گردید.

وی افزود: طراحی و تولید این گونه محصولات در فضاهای مجازی در جذب گردشگران داخلی و خارجی بسیار موثر بوده و از اهداف اصلی این معاونت می باشد. این دسته از نرم افزارها علاوه بر کاهش چشمگیر هزینه‌های تبلیغات و اطلاع رسانی کاغذی که حفاظت از منابع ملی را در پی دارد، زمینه‌های معرفی گسترده و فرا مرزی استان را فراهم خواهد ساخت.

انتهای پیام /ش
برچسب ها: رونمایی ، موزه ، مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.