سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

رشته های تحصیلی جدید در مقاطع تکمیلی دانشکده روانشناسی رودهن

رییس دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع و بین المللی رودهن از اضافه شدن رشته های تحصیلی جدید در مقاطع تکمیلی این دانشکده در صورت تایید نهایی خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، دکتر رشیدی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن از قدیمی ترین دانشگاه های آزاد کشور محسوب و جز برترین ها است.

وی افزود: دانشکده روانشناسی رودهن قطب روانشناسی ایران است و از سراسر ایران برای تحصیل مخصوصا در مقاطع تکمیلی به رودهن مراجعه میکنند.

رییس دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن گفت: در مقطع کارشناسی دیگر چیزی به نام روانشناسی بالینی، اصلاح تربیت و غیره وجود ندارد و دانشجویان فقط در یک رشته به نام روانشناسی محض به تحصیل ادامه می دهند.

وی در خصوص تجهیزات این دانشکده تصریح کرد: آزمایشگاه و مرکز تست و پژوهشکده پژوهشی است که دانشجویان می توانند در مقاطع مختلف از این امکانات بهره مند شوند.

رشیدی در خصوص تحصیل دانشجویان در مقاطع تکمیلی روانشناسی خاطر نشان کرد:دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی بالینی و عمومی و در دکتری در رشته روانشناسی تربیتی مشغول به تحصیل هستند.

وی ادامه داد: رشته روانشناسی سلامت در دکتری و روانشناسی تربیتی برای ارشد به دانشگاه پیشنهاد شده است و اگر مورد تایید نهایی قرار گیرد این رشته ها برای دانشجویان فراهم است.

.شایان ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع و بین المللی رودهن با حدود 20 هزار دانشجو از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه های آزاد کشور محسوب می شود وبا توجه به سابقه طولانی در آموزش روانشناسی و وجود اساتید مجرب، قطب روانشناسی خاورمیانه نام گرفته است و بسیاری از کشور ها مانند کانادا مدرک این دانشگاه را معتبر می دانند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.