نائب رئیس عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجویان سربازان جبهه مبارزه با استکبار جهانی هستند و تسخیر خانه فتنه با قدمت تاریخی در ایران با عنوان لانه جاسوسی این مهم را اثبات می کند.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، جبار کوچکی نژاد در مورد هجمه های تخریبی استکبار جهانی دردانشگاهها گفت: آزاد سازی خانه فتنه با قدمت تاریخی در ایران با عنوان لانه جاسوسی دریچه ای مهم در برملا شدن دست مستکبران جهان در نا آرامی های اوایل شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : دانشجویان خط امام با تبعیت از فرمایشات معمار کبیر انقلاب اسلامی سیمای کشور را از وجود لانه جاسوسی استکبار جهانی پاک کردند.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه دانشجویان سربازان جبهه مبارزه با استکبار جهانی هستند اضافه کرد: شاید این جمله تکراری است ولی باید با تکرار هزاران بار آن نسل جدید و فرزندان آینده ایران اسلامی را با نقش دانشجویان در شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران آشنا کرد.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: اقتدار و عظمت و ارزش ایران اسلامی به آسانی بدست نیامده است ، زیرا در این راستا خون های زیادی نثار پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران شده است و قشر علمی کشور نیز در این مهم نقش بسزایی دارند.

انتهای پیامگ /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.