به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن، طرح ضیافت استادان در دو سطح آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدابراهیم سراجˈ مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: طرح ضیافت استادان با هدف دانش افزایی در حوزه های اعتقادی، اجتماعی و سیاسی انجام می گیرد و علاوه بر مزایای علمی و معنوی، دارای امتیاز فرهنگی برای ارتقاء عضو هیات علمی دانشگاه نیز می باشد.

وی ادامه داد: توانمندسازی اعضا و تحقق اهداف دانشگاه آزاد اسلامی هدف اصلی برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد اسلامی است.

حجت الاسلام سراج با بیان این که برای استادان شرکت کننده در هر روز، طرح کلاس های فوق برنامه فرهنگی متنوعی از جمله کارگاه آشنایی با مبانی تفسیر قرآن کریم، کارگاه آشنایی با عرفان های نوظهور، نشست هم اندیشی استادان و ... برگزار می شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم برنامه های فرهنگی امسال نسبت به سال گذشته با کیفیت بهتری برگزار شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در رودهن افزود: به لطف الهی این سومین سال متوالی است که این طرح در این واحد برگزار می شود و هر سال با استقبال بسیار خوب اساتید همراه است و امیدواریم با برنامه ریزی صحیح بتوانیم اساتید مجربی را برای تدریس در این طرح دعوت کنیم./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.