رییس دانشگاه کاشان گفت:این دانشگاه در اجرای طرح ضیافت اندیشه دو سال پی در پی رتبه نخست استان اصفهان را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس زراعت، در آیین افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان گفت:طرح ضيافت انديشه فرصتي مناسب براي توسعه فرهنگي و تقويت باورهاي اخلاقي است.
وی،طرح ضيافت انديشه را فرصت مناسبی براي توسعه فرهنگي و تقويت باورهاي ديني و مذهبي و اخلاقي و ارزشمند دانست وگفت: اين طرح زمينه اي بسيار مناسب براي  دانش افزايي و معرفت افزايي استادان است.
به گفته وي، اين طرح با برگزاري كارگاه هاي آموزشي و تبادل نظر استادان، زمينه ارتقاء اخلاق حرفه اي استادان را فراهم می آورد.
رييس دانشگاه كاشان، نقش و رسالت استادان در محيط علمي دانشگاه را بسيار سنگين و بي بديل و ارزشمند دانست و افزود: استاد الگوي  دانشجو است و استادان بايد در اين محيط علمي در اعمال و رفتار خود دقت مناسبي داشته باشند.
زراعت، نظم و انضباط كاري ورعايت حقوق دانشجويان را به استادان تاكيد كرد و افزود: اختصاص چند ساعت در هفته برای مشاوره به دانشجويان ضروری است.
وی، توجه به زندگي اجتماعي دانشجويان را از استادان خواستار شد و گفت: فرد فرد استادان در قبال زندگي اجتماعي، اخلاقي و فرهنگي دانشجويان مسوول هستند.
زراعت در پایان اظهارداشت: اساتید دانشجويان را همچون فرزندان و خواهر و بردار خود بدانند و خواسته ها، نيازها و مشكلات دانشجويان را مورد توجه قرار دهند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار