سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گروسی: نقش دهیاری ها در توسعه مناطق

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: با یک بررسی اجمالی مشاهده می‌کنیم مناطقی که در طول سالیان گذشته از دهیاری برخوردار بوده‌اند از پیشرفت و توسعه قابل توجهی در مقایسه با نواحی و مناطق برخوردار بوده‌اند.

حسین گروسی عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم شهریار ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برخی از نارسایی‌ها و کمبود امکانات در حوزه انتخابیه خویش،‌ اظهار کرد: کمبود و ضعیف بودن امکانات در عرصه‌های متعدد اعم از شهری، خدماتی، اداری، بهداشتی، فرهنگی و ورزشی در شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس از نارسایی‌هایی است که لزوم رفع آن اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد.

وی در خصوص علل ارتقاء سطح زیر ساخت‌ها در این مناطق افزود: با یک بررسی اجمالی مشاهده می‌کنیم مناطقی که در طول سالیان گذشته از دهیاری برخوردار بوده‌اند از پیشرفت و توسعه قابل توجهی در مقایسه با نواحی و مناطق برخوردار بوده‌اند.

گروسی بیان کرد: مناطقی همچون سر آسیاب و مارلیک در شهرستان ملارد از نمونه نواحی به شمار می‌رود که از دهیاری بی‌بهره بوده‌اند و  امروز شاهد هستیم که سطح سرانه‌های شهری و خدماتی در این مناطق با بخشی همچون صفادشت بسیار متفاوت است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به پدیده‌های دیگری همچون مهاجر پذیری و تاثیر آن در کاهش سطح سرانه‌ها، یادآور شد: توزیع متوازن امکانات از دغدغه‌هایی است که همواره در جهت تحقق آن، نهایت تلاش خویش را به کار می‌گیریم و امیدواریم با مدیریت جهادی، همدلی، همزبانی و همگرایی مضاعف توأم با برنامه‌ ریزی مدون و اصولی، سرانه‌های موجود به سطحی استاندارد و قابل قبولی در غرب استان تهران ارتقاء یابد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.