نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: اراضی زراعی و باغی در غرب استان تهران ظرفیتی ویژه است که در راستای حفظ آن باید حمایت‌های لازم لحاظ شود، در غیر اینصورت عوارض آن استان تهران را به خطر می‌اندازد.

حسین گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های ویژه در شهرستان‌های غرب استان تهران معطوف به باغات و اراضی کشاورزی این خطه می‌شود.

وی افزود: با توجه به موقعیت منطقه‌ای شهرستان‌هایی همچون شهریار، ملارد و قدس و همجواری و نزدیکی آن به پایتخت، هرگونه خلل و تخریبی در این اراضی، اکو سیستم و شرایط زیست محیطی پایتخت و دیگر شهرستان‌های این استان را به مخاطره می‌اندازد.

گروسی گفت: در چنین شرایطی، لزوم حمایت هر چه بیشتر از فعالان زراعی و کشاورزی این شهرستان‌های اصلی حائز اهمیت و ضروری به نظر می‌رسد.

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طول سالیان گذشته، کشاورزان این منطقه با خسارات و صدمات بسیاری مواجه شده‌اند و در صورت عدم حمایت کافی از این گروه، هوا و تولید فرآورده‌های کشاورزی در استان تهران تحت الشعاع قرار می‌گیرد.

گروسی یادآور شد: با توسعه فعالیت‌های زراعی و باغی، علاوه بر بهبود وضعیت اقتصادی  اشتغال‌زایی مطلوب تری نیز ایجاد می‌شود که چنین امری مستلزم حفظ استعدادهای موجود در این خطه است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار