سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌گیری از ایده‌های جوانان در حوزه‌ مدیریتی شهرستان ملارد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان ملارد در حال پیگیری سازو کاری است تا پیرو آن زمینه لازم برای بهره‌گیری از ایده‌های جوانان در حوزه مدیریتی این منطقه فراهم شود.

علی‌رضا صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: شهرستان ملارد از لحاظ بافت جمعیتی از کثرت قابل توجهی از گروه‌ جوان برخوردار است که ظرفیتی توانمند برای این شهرستان به شمار می‌روند.

وی افزود:‌به‌طور طبیعی اداره ورزش و جوانان از حوزه‌هایی است که پیگیر امور مرتبط با مسائل جوانان در این منطقه است و دستور کارهای ویژه‌ای نیز بمنظور ساماندهی هرچه مطلوب‌تر امور مرتبط با این طیف از جامعه در مجموعه مورد اشاره در حال پیگیری است.

صیفوری گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان نیز بصورت جدی‌تری در سطح شهرستان و با حضور روسای ادارات فعال شده و خوشبختانه با توجه به مباحث مطرح شده در این ستاد، حساسیت‌ها نسبت به نیازها و مطالبات جوانان در این شهرستان بر انگیخته شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد بیان کرد: البته کاستی‌هایی نیز وجود دارد که به دلیل نوپا بودن شهرستان و فراهم نبودن زیر ساخت ها طبیعی به نظر می‌رسد اما هدف این ستاد بر رفع کمبودها تقویت توانمندی‌ها، استوار است.

وی یادآور شد: بهره گیری از ایده‌های جوانان در حوزه‌های مدیریتی شهرستان ملارد نیز از دیگر اولویت‌هایی است که در این ستاد از سوی ما پیگیری می‌شود و با توجه به تاکید مسئولان به مشارکت جوانان در عرصه‌های گوناگون، به تدریج توفیقات سازنده‌تری حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.