سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسهیلات برای صادرات محصولات فناورانه تا سقف 10 میلیارد تومان

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از ارائه تسهیلات محصولات فناورانه از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان تا سقف 10 میلیارد تومان خبر داد.

بهزاد سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: آیین نامه حمایت از صادرات محصولات فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان طی ماه‌های اخیر به تصویب رسیده میزان سقف تسهیلات برای صادرات محصولات فناورانه تا سقف 10 میلیارد تومان است. 

وی در ادامه افزود: تا کنون درخواست زیادی برای استفاده از تسهیلات این صندوق نداشته‌ایم.

سلطانی با اشاره به آمادگی صندوق نوآوری و شکوفایی برای ارائه تسهیلات خاطر نشان کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی آمادگی ارائه تسهیلات را به شرکت‌های دانش‌بنیان که صادرات فناورانه، دارند خواهند داشت اما تا کنون تنها یک شرکت درخواست خود را به این صندوق ارائه کرده است. 

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان در زمینه صادرات محصولات فناورانه باعث می شود تا بخشی از فعالیت‌های بین‌المللی در این گونه شرکت‌ها توسعه و استمرار یابد. 

وی در پایان عنوان کرد: بخشی از دلایلی که افراد برای دریافت تسهیلات صادرات از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان مراجعه نمی‌کنند این است که بسیاری از شرکت‌ها در حوزه صادرات فعالیت نمی‌کنند. 

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.