سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوفا فرجام‌خواهی کرواسی را رد کرد

اتحادیه فوتبال اروپا درخواست تجدیدنظر فدراسیون فوتبال کرواسی را برای بازگرداندن یک امتیاز کسر شده از این تیم را کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قبل از مسابقه کرواسی – ایتالیا در مرحله مقدماتی یورو 2016 که به تساوی 1-1 انجامید هواداران کرواسی با استفاده از مواد شیمیایی نشان صلیب شکسته را بر روی چمن ورزشگاه پولیود اشپلیت حک کرده بودند، این نشان در بین بازی معلوم شد و به همین دلیل اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) یک امتیاز از تیم کرواسی کم کرد و دستور داد دو بازی خانگی بعدی کرواسی بدون حضور تماشاگران انجام ‌شود و فدراسیون فوتبال کرواسی هم صد هزار یورو جریمه شد.

فدراسیون فوتبال کرواسی به این رای اعتراض کرد اما یوفا اعلام کرد تصمیم ماه ژوئن خود مبنی بر کسر یک امتیاز از کرواسی را تایید می کند.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: کمیته استیناف یوفا تصمیم خود را مبنی بر کسر یک امتیاز از تیم ملی فوتبال کرواسی به خاطر رفتار نژادپرستانه‌ در بازی این تیم درمرحله انتخابی یورو 2016 مقابل ایتالیا ، تأیید می‌کند. درخواست تجدیدنظر فدراسیون فوتبال کرواسی برای حکم صادره رد شد.

با این حکم کروات‌ها با 14 امتیاز از هشت بازی در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه H یورو 2016 قرار داردند و با ایتالیای صدرنشین چهار و با دوم جدول، نروژ، دو امتیاز اختلاف دارند. در صورتی که کرواسی در دو بازی باقیمانده در جایگاه سوم بماند همچنان می تواند از طریق بازی پلی‌آف به مرحله پایانی جام ملت‌های اروپا راه یابد.


انتهای پیام
برچسب ها: یوفا ، فرجام ، فدراسیون ، کرواسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.