سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش «دوران عاشقی» از دو میلیارد و 400 میلیون گذشت

فروش فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی «علیرضا رئیسیان»، از دو میلیارد و 400 میلیون تومان گذشت.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فیلم سینمایی «دوران عاشقی» Time to Love آخرین ساخته «علیرضا رئیسیان»، با نقش‌آفرینی بازیگران سرشناس سینمای ایران همچون؛ «لیلا حاتمی»، «شهاب حسینی»، «فرهاد اصلانی»، «پرویز پورحسینی» و «بیتا فرهی» و با معرفی «مینا وحید»، علی‌رغم محدودیت‌ سالن‌های نمایشی پس از سپری شدن 7 هفته از اکران سراسری تا روز شنبه 28 شهریورماه جاری فروش آن در تهران و شهرستانها از دو میلیارد و 400 میلیون تومان گذشت. 

این در حالی است که سالن‌های نمایش «دوران عاشقی» در حال حاضر نسبت به شروع اکران این فیلم، از نصف آن هم کمتر است و جای امیدواری است که آقای ایوبی رئیس سازمان سینمایی در مورد اختصاص سالن سینما فرهنگ دو؛ به این فیلم به قول خود وفا کنند. شورای صنفی نمایش نیز همکاری‌های لازم را با این فیلم داشته است.  
 
«دوران عاشقی» که در سالن‌های پردیس سینمایی کوروش، پردیس سینمایی آزادی، موزه سینما، زندگی، فرهنگ، پردیس سینمایی ملت و اریکه ایرانیان در حال اکران است؛ در روزهای آخر هفته، فروش مناسب و بالایی دارد و هم اکنون وارد هفته هشتم اکران سراسری خود شده است و این میزان استقبال و فروش در این شرایط، برای یک فیلم که فضای درام اجتماعی دارد، فوق‌العاده است و در شرایط فعلی هیچ‌گونه تبلیغی برای این فیلم وجود ندارد؛ در حالی‌که در همین زمان، فیلم «محمد رسول الله» (ص) با تبلیغ انبوه همه امکانات را در اختیار گرفته است.   

ظرفیت سینمای ایران برای فیلم‌هایی مثل «محمد رسول الله» (ص)، آمادگی لازم را ندارد و اکران این فیلم در خارج از ظرفیتهای نمایشی کشور است؛ با انجام این کار، طبیعتاً به فیلم‌های دیگر فشار و ضربه وارد می‌شود و این اتفاق به شدت در مورد فیلم‌هایی همچون «دوران عاشقی» که همزمان با این فیلم اکران شده‌اند اتفاق افتاده است. در واقع می‌بایست این فیلم،‌ در طول اکران مورد حمایت قرار بگیرد نه در عرض، که سینماهای زیادی به آن اختصاص داده شود؛ برای نمونه می‌توانستند طول اکران این فیلم را چند ماه بیشتر بگذارند ولی در عرض، طبیعتاً فشارش به فیلم‌های دیگر افتاده است.  

این در حالی است که فیلم سینمایی «دوران عاشقی» در امسال، بیشترین بازتاب رسانه‌ای را در مجلات سینمایی، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و مطبوعات داشته است و در همه این رسانه‌ها در مورد این فیلم مطالبی نوشته شده است؛ علی‌رغم فشار و محدودیت‌ سالن‌های نمایشی که از این فیلم گرفته شد، نتوانست از بازتاب رسانه‌ای این فیلم بکاهد و همچنان در کانون توجه رسانه‌های گروهی قرار دارد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.