سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

احداث 2 پایگاه اورژانس جاده‌ای به همت بسیج سازندگی قزوین

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: دو پایگاه اورژانس جاده‌ای که به همت بسیج سازندگی احداث و افتتاح شد، یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها و برنامه‌های اجرایی سازمان بسیج سازندگی را تشکیل می‌دهد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ الله‌بداشتیافزود: این واحدهای اورژانس می‌تواند نقش قابل توجهی در ارتقای سلامت و رسیدگی به امور سلامت مسافران در محور مواصلاتی کوهین داشته باشد.

وی اضافه کرد:امسال  تعداد قابل توجهی از پروژه‌هایی که مورد نیاز مناطق محروم آق‌بابا و بخش کوهین بود از سوی نیروهای سازمان بسیج سازندگی و بسیجیان توانمند استان در مناطق و شهرهای مختلف روند اجرایی خود را طی کرده و برای استفاده عموم مردم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با بیان اینکه توجه به ظرفیت و توان نیروهای جوان در بسیاری از امور اجرایی زمینه‌ساز توسعه و اهداف برجسته مسئولان است، تصریح کرد: حضور گروه‌های سنی جوان در عرصه‌های سازندگی تاکنون توانسته اقدامات مطلوب و چشم‌گیری را در زمینه رفع محرومیت و ارتقای توان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه محقق کند.

الله‌بداشتی ادامه داد: فعالیت‌هایی که از سوی نیروهای سازمان بسیج سازندگی در مناطق کمتر توسعه‌یافته استان قزوین برنامه‌ریزی و اجرا شده است با هدف توسعه پایدار و بهبود شرایط اجتماعی مردم صورت گرفته و رشد بسیاری از شاخص‌های مورد نظر مردم در حوزه‌های یاد شده را به همراه داشته است.

این مسئول با اشاره به پروژه‌هایی که روز جمعه با حضور مسئولان کشوری و استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، اظهار داشت: این پروژه‌ها در عرصه‌هایی اعم از خانه عالم، اورژانس جاده‌ای، کتابخانه، گلزار شهدا، آب‌رسانی به مناطق مورد نیاز روستایی و برخی امور دیگر بوده که تنها بهبود شرایط رفاه و ارتقای توان فرهنگی و اقتصادی مردم را در پی دارد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: پایگاه ، اورژانس ، جاده ، قزوین ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.