سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

راه اندازی بخش شنوایی سنجی برای اولین بار در کلینیک امام علی یزد

کلینیک شنوایی سنجی بهمراه آزمونهای الکتروفیزیولوژی برای اولین بار در استان با تعرفه دولتی در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حضرت امام علی یزد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ دکترسعید وفائی نسب رادیولوژیست و شنوایی شناس گفت: این بخش با حمایت ریاست دانشگاه و مسئولین به دستگاههای جهت تعیین نوای گوش و فشار گوش ، عملکرد شیپور استاش، تعیین رفلاکس شنوایی با کیفیت عالی مجهز شده است.

وی با بیان این که این بخش دارای دستگاههایی با توانایی منحصر به فرد می باشد افزود: در این بخش هر دستگاه 12 تا 14 آزمون شنوایی سنجی شرا انجام می دهند.

وی همچنین عنوان کرد: همچنین در این بخش دستگاه شنوایی سنجی اندازه گیری گوش واقعی برای اولین بار در استان یزد راه اندازی شده است و در این بخش آزمون جامع و کامل شنوایی بامبلغ مناسب انجام می شود.

این رادیولوژیست ادامه داد: همچنین در این بخش آزمون هایی از قبیل آزمون امواج مغز، آزمون تعادل عضله گردن، آزمون پاسخ شنوایی ساقه مغز در نوزادان تازه متولد شده و افراد مشکوک به تومور عصب و مبتلایان به سرگیجه، آزمون تعیین آستانه دقیق شنوایی با بهترین کیفیت و تعرفه دولتی انجام می شود.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.