سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حشمتیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هیئت رئیسه خانه احزاب با دومین پیشنهاد در مورد ساختمان این نهاد موافقت نکرد

نایب رئیس خانه احزاب گفت: هیئت رئیسه خانه احزاب با دومین پیشنهاد شهرداری در مورد ساختمان خانه احزاب موافقت نکرد.

"قدرتعلی حشمتیان" در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد تعیین ساختمان خانه احزاب اظهار داشت:  عصر امروز محمد حسن غفوری‌فرد رئیس خانه  احزاب به همراه بنده و چند نفر از اعضای شورای مرکزی خانه احزاب از ساختمان پیشنهادی شهرداری تهران برای خانه احزاب که در خیابان وحدت اسلامی و چهارراه ابوسعید بود، بازدید به عمل آورد.

وی ادامه داد: پس از توضیحات آقایان مبارکی نماینده شهردار تهران، رضازاده مدیر کل سیاسی وزارت کشور و خورشیدی و امرایی به نمایندگی از معاونت سیاسی وزارت کشور و همچنین به دلیل اینکه محل پیشنهادی مکان مناسبی برای خانه احزاب نبود، این محل مورد موافقت اعضای شورای مرکزی خانه احزاب قرار نگرفت.

نایب رئیس خانه احزاب اظهار داشت: هیئت رئیسه خانه احزاب ضمن قدردانی از شهرداری و وزارت کشور با تعیین محل فوق به لحاظ اینکه خانه احزاب به فضای بزرگتری نیاز دارد که بتواند جلسات 36 نفر از اعضای شورای مرکزی و بازرسین اصلی و علی البدل را داشته باشد، مخالفت کرد.

حشمتیان گفت: در این جلسه مقرر شد رئیس خانه احزاب مجددا با وزیر کشور و شهردار تهران در مورد اختصاص محلی مناسب‌تر که در مرکزیت شهر بوده و همچنین در محدوده طرح ترافیک هم نباشد، برای شورای مرکزی خانه احزاب مذاکره و رایزنی کند و نتیجه این مذاکرات را به شورای مرکزی گزارش دهد.


انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، خانه ، موافقت ، شهردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.