سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حشمتیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تلاش برای همبستگی بیشتر احزاب؛ سرلوحه کار خانه احزاب در دوره جدید

نایب رئیس خانه احزاب گفت: در تدوین آئین‌نامه جدید خانه احزاب، تدابیر بسیاری برای ایجاد همبستگی بین احزاب در نظر گرفته شده است و قطعاً پس از تصویب آن، تعامل و همبستگی میان احزاب افزایش خواهد یافت.

قدرتعلی حشمتیان نایب رئیس خانه احزاب در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به سوالی درباره بررسی و تصویب آیین‌نامه جدید خانه احزاب اظهار داشت: در جلسه اخیر شورای مرکزی خانه احزاب، آیین‌نامه قبلی بررسی و آیین‌نامه جدید تدوین شد.

وی در ادامه با بیان اینکه آیین‌نامه قبلی خانه احزاب نیاز به اصلاحات زیادی داشت تا آیین‌نامه جدید از آن استخراج شود، افزود: قرار بر این شد که آیین‌نامه جدید این نهاد پس از اِعمال اصلاحات نهایی در جلسه امروز (دوشنبه) خانه احزاب تفسیر و درباره آن از اعضای شورای مرکزی رای‌گیری شود.

حشمتیان با اشاره به سیاست‌های جدید گنجانده شده در آیین‌نامه جدید خانه احزاب خاطرنشان کرد: در تدوین آئین‌نامه جدید، تدابیر بسیاری برای ایجاد همبستگی بین احزاب در نظر گرفته شده است و قطعاً پس از تصویب آن، تعامل و همبستگی میان احزاب افزایش خواهد یافت چرا که سعی شده سلایق و نظرات سه جناح اصولگرا، اصلاح طلب و مستقلین در آن اِعمال شود.

نایب رئیس خانه احزاب در پایان تصریح کرد: قطعاً این دوره فعالیت خانه احزاب با دوره‌های دیگر متفاوت خواهد بود چرا که در این دوره از هر سه جریان اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و مستقلین در این نهاد حضور دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.