سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوین برنامه استراتژیک ستاد توسعه فناوری سلول‌های بنیادی

برنامه استراتژیک ستاد توسعه فناوری سلول‌های بنیادی برای نخستین بار و با توجه به اهمیت موضوع تصویب شد.

امیرعلی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: برنامه استراتژیک ستاد توسعه فناوری‌های نوین برای نخستین بار و با توجه به اهمیت موضوع به منظور ارائه به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تدوین شده است.

وی در ادامه تأکید کرد: این برنامه برای دوره زمانی یک ساله، سه ساله، 10 ساله در سه حوزه تجاری‌سازی و بازار، آموزش و پژوهش تدوین شده است.

حمیدیه تأکید کرد: با توجه به تدوین و تصویب سند ملی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی این ستاد تدوین یک برنامه استراتژیک و راهبردی بسیار ضروری بود که این موضوع با پیگیری‌های لازم انجام شد.

دبیر ستاد علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی خاطرنشان کرد: برای نگارش این برنامه از 15 متخصص و کارشناس در حوزه سلول‌های بنیادی استفاده شده است.

حمیدیه با اشاره به سند ملی حوزه علوم و فناوری سلول‌های بنیادی تصریح کرد: سند ملی حوزه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی مبتنی بر مبانی معرفتی، اصول اخلاقی، احکام اسلامی، ارزش‌ها که با تکیه بر زیرساخت‌های بومی منابع انسانی و فیزیکی مورد نیاز دارای تعاملات گسترده ملی و بین‌المللی کشور است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.