مدیر شبکه آزمایشگاهی راهبردی معاونت علمی از ارائه خدمات مطلوب و استاندارد از سوی آزمایشگاه‌های عضو که یک نیاز اساسی است، خبر داد.

رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در راستای ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی و بهبود تحقق و پژوهش صنعت کشور ضرورت ارائه خدمات مطلوب و استاندارد از سوی آزمایشگاه‌های عضو یک نیاز اساسی است.

وی در ادامه تأکید کرد: از این رو، آزمایشگاه‌های عضو کشور باید حتماً از استانداردهای لازم برخوردار باشند تا بتوانند خدماتی ارائه کنند که رضایت مشتریان به دنبال آن باشد.

اسدی‌فرد تصریح کرد: آزمایشگاه‌ها باید تفاهم‌نامه کارآمد داشته باشند که به خدمات مشترک و تبادل دانش و تجربیات برخوردار باشند و یکی از برنامه‌های اصلی ما برای پیاده کردن این سیاست ارزیابی انتخاب و تقدیر از آزمایشگاه‌های برتر است.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: شبکه آزمایشگاهی مواد گوناگونی را برای ارزیابی آزمایشگاه‌ها در نظر گرفته که بر این اساس 10 تا 20 درصد آزمایشگاه‌ها باید به پرسنل برسند تا ضمن ایجاد انگیزه در آنان به کیفیت خدمات آزمایشگاهی کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار