برگزاری این گونه استارتاپ ویکندها باعث می‌شود که فضای کارآفرینی در حوزه صنایع فرهنگی و علوم انسانی تقویت شود.

سید محمد حسن سجادی نیری دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: از ماموریت‌های مهم این ستاد برگزاری استارتاپ ویکندهایی است که فضای کارآفرینی را در حوزه صنایع فرهنگی و علوم انسانی تقویت کند. 

وی در ادامه افزود: نیروهای فعال، دانش‌آموزان و دانشجویان باید این فرصت را داشته باشند که در حوزه‌هایی که مشغول به کار هستند، کارآفرین شده یا جذب مجموعه‌هایی شوند که کارآفرینان آن جا را اداره می‌کنند.
 
سجادی نیری تصریح کرد: بنابراین لازم است تا حوزه نرم و هویت ساز استارتاپ هایی را در کشور شکل دهیم و این استارتاپ ها باعث ترویج فضای کارآفرینی در حوزه‌های علوم انسانی و صنایع فرهنگی می‌شود، بنابراین یکی از فعالیت هایی که ستاد پیگیری می‌کند بحث راه اندازی استارتاپ ویکندهایی است که موضوع محوری آن موضوعات مرتبط با موضوعات ستاد نرم و هویت‌ساز است.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی تاکید کرد: درحال حاضر مشغول به مذاکره هستیم تا استارتاپ ویکندهای دیگری را در حوزه صنایع فرهنگی راه اندازی کنیم .

سجادی نیری با اشاره به موضوعات استارتاپ ویکندهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد خاطر نشان کرد: خط زبان فارسی، صنایع دستی از جمله فرش و گلیم صنایع دستی مبتنی بر شیشه، میناکاری ، قلم زنی از جمله موضوعاتی هستند که در استارتاپ ویکندها مورد توجه قرار می‌گیرد.
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار