سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبروی هنر به تئاتر باز گردد

پرویز پور حسینی آبروی هنر جایش در روی صحنه تئاتر خالی است.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته ١٩شهریور در ائین تولد ماه در مركز هنرهای دینی امام علی (ع) با حضور هنرمندانی چون كاظم هژیر آزاد، رضا بابك، شهرام كرمی، داریوش مودبیان ٧٤ سالروز تولد هنرمند برجسته پرویز پورحسینی جشن گرفته شد.

در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن كریم و سرود جمهوری اسلامی، شهرام كرمی بیان كرد: بسیار خرسندم كه دهمین جشن تولد ماه با تولد پرویز پور حسینی مصادف شد كسی كه برای هر نسلی به گونه‌ای خاطر انگیز بوده و برای من یك شخصیت هزار ساله است به عقیده من برای یك هنرمند نمی‌توان نقطه‌ی پایانی ترسیم كرد.

وی ادامه داد: تولد ماه فرصتی مناسب است برای قدردانی از بزرگانی چون پرویز پور حسینی كه نبودش در عرصه تئاتر حسرت بزرگی را به روی دل اهالی این حرفه گذاشته و امیدوارم هر چه زودتر با برگشتش این حسرت را از روی دل همه ما بر دارد.

رضا بابك بیان كرد: پرویز پور حسینی در روزگاری كه بسیاری از معیار ها و ارزش های عرصه هنر از یاد رفته است مثل ابرویی برای هنر ایران به حساب می اید و امیدوارم پرویز پور حسینی به زودی جای خالی خود را در تئاتر پر كند.

اسماعیل خلج اظهار داشت: تماشای بازی پرویز پور حسینی فارغ از لذتی كه با خود به همراه دارد، بسیار آموزنده است.

وی ادامه داد: پرویز پور حسینی جزو بازیگرانی است كه خود را به خوبی كارگردانی می كند و برای هر كارگردان تجربه همكاری با او یك امتیاز به حساب می اید.

پس از پخش مستندی از پرویز پور حسینی با حضور هما روستا و رضا بابك، داریوش مودبیان گفت: پرویز پور حسینی یكی از گل های زیبا و با طراوت تئاتر حاصل تلاش و پرورش باغبان تئاتر حمید سمندریان است و من بخاطر اموخته هایم از او یكی از سالم ترین افراد عرصه تئاتر تشكر میكنم.

كاظم هژیر آزاد بیان كرد: پرویز زمانی كه به خانه تئاتر آمد همچون خانه سینما حضورش بسیار تاثیر گذار بود و با نگاه نكته سنجش بسیار از او اموختم و خواهش میكنم تا باز هم با كاندید خودش اتفاق خوشایندی را در خانه تئاتر رقم بزند.

صلاحی رئیس سازمان فرهنگی شهرداری تهران تصریح كرد:ما هنرمندان بسیاری در كشورمان داریم ما مسئولان به خوبی انها را معرفی نكرده ایم هر چند كه ان ها با هنرنمایی  هایشان خود را به خوبی به مردم شناساندن البته در یك جلسه نمی توان از زحمات او و هنرمندان عرصه  تئاتر قدردانی كرد.

پرویز پور حسینی بیان كرد: همیشه دنبال اموختن بودم و حمید سمندریان سبب رشد من در این حرفه شد من با بزرگان بسیاری همكاری  كردم برای انكه حرفی تازه یاد بگیرم و به نمایش بگذارم امروز هم به دنبال همین مسئله هستم و دلیل نبودم بر روی صحنه این موضوع بوده است.

وی ادامه داد: كودك درون من هنوز زنده است و من برای كسب تجربه جدید وشیطنت اماده هستم.

در پایان با اهدای هدایایی و برش كیك تولد پرویز پورحسینی دهمین جشن تولد ماه به پایان رسید.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.