ماه چهره خلیلی در فیلم سینمایی «صله» در نقش شاگرد نابینای موسیقی بازی می‌کند.

نابینایی ماه چهره خلیلی در «صله»ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فیلم جدید خود گفت: مشغول بازی در فیلم سینمایی «صله» به کارگردانی فرزین مهدی‌پور و تهیه‌کنندگی بهرام صادقی مزیدی هستم، قرار است این فیلم برای جشنواره فجر امسال آماده شود.

وی ادامه داد: داستان فیلم در خصوص موزیسینی است دچار تحولات روحی شده و در شرایطی بحرانی قرار گرفته است که این نقش را پرویز پورحسینی ایفا می‌کند و من نقش نابینایی را بازی می‌کنم که در کنار این استاد به آموزش ساز فلوت مشغول است و در این میان استاد درگیر رابطه حسی با شاگرد خود می‌شود.

وی در خصوص ایفای این نقش گفت: ابتدا که فیلمنامه را خواندم نقش نابینا نبود و در پیش تولید با صحبت‌هایی که با کارگردان داشتیم به این نتیجه رسیدند که نقش فرد نابینایی را ایفا کنم و با توجه به این که من در فیلم «چشمان سیاه» ایرج قادری در اولین حضورم نقش یک نابینا را بازی کرده بودم پیش زمینه‌ای داشتم و در حال حاضر بیشترین تمرکزم برای آموختن ساز فلوت است.

بازیگر مختارنامه مطرح کرد: با وجود اینکه خیلی‌ها فکر می‌کردند من بعد از ازدواج کار نکنم ولی پس از آن در سریال «گذر از رنج‌ها»، چهار فیلم سینمایی و الان هم بعد از به دنیا آمدن فرزندم مشغول به کار هستم و دوست دارم این به یک الگو در بین بازیگران ما تبدیل شود.

خلیلی خاطرنشان کرد: همچنین در این فیلم با همسرم ابراهیم اشرفی که مدیر فیلمبرداری است همکاری دارم و دیگر عوامل فیلم، علیرضا نوین‌نژاد: صدابردار، مهری شیرازی: طراح گریم، وحید مرادی: مدیر تولید، طراح صحنه و لباس: علی وطن دوست هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار