سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی: داور پیروزی را از هپکو گرفت/ بازی تیم‌ام راضی کننده بود

سرمربی تیم هندبال هپکو اراک مشکلات داوری را دلیل نخستین شکست این تیم را در بازگشت به لیگ برتر می‌داند.

ایرج رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: از هفته گذشته تمرینات هپکو اراک آغاز شد. هپکو تیمی 100 درصد بومی است. ما سابقه 20 ساله‌ای در لیگ برتر هندبال داریم و از سال 1375 در همه رده‌های سنی فعالیت‌ رسمی خود را آغاز کرده‌ایم.

وی با اشاره به شکست هپکو در نخستین دیدارش برابر منیزیم فردوس، توضیح داد: با توجه به این که سه روز است تمرینات ما شروع شده، بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم. من اصلاً از داوری راضی نیستم. در 5 دقیقه پایانی اشتباهات قضاوت به اوج خود رسید. این درحالی بود که نیمه نخست داوری مشکلی نداشت اما با اشتباهات نیمه دوم، نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم.

رضایی درباره منیزیم فردوس گفت:آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند که فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شدند  و سرمایه‌گذاری خوبی هم روی بازیکنان‌اش داشته است. تیم مقابل ما امروز خوب ظاهر شد و ما تا دقایق پایانی بازی رقابت شانه به شانه‌ای داشتیم اما همانطور که گفتم داوران پیروزی را از ما گرفتند.

تیم هپکو اراک دقایقی پیش در سالن ورزشی اختصاصی‌اش نخستین بازی خود را در لیگ برتر هندبال با حساب 27 بر 25 به منیزیم فردوس واگذار کرد. این تیم هفته پیش در اقدامی غیرمنتظره به دلیل مشکلات مالی، انصراف خود را از حضور در لیگ برتر هندبال اعلام کرد اما با مساعدت استاندار استان مرکزی و مسئولان فدراسیون به لیگ بازگشت. 


انتهای پیام/ 



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.