سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

آغاز به کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی

با معاون امور مجلس و استانهای سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی آغاز به کار کرد.شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون امور مجلس و استان های سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور نیز در این مراسم با اشاره به لزوم احیا سازمان مدیریت و برنامه ریزی در کشور، گفت: این سازمان با تفویض حداکثری اختیارات خود به استان ها زمینه رشد و توسعه زیربنایی کشور را فراهم می کند.

علیرضا صالح،افزود: سازمان با نظارت بر پروژه های عمرانی و چگونگی تخصیص اعتبارات زمینه تکمیل پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالا را تا پایان سال 95 فراهم کرده و از کلنگ زنی طرح های جدید به شدت جلوگیری می کند.

استاندار خراسان رضوی هم در این مراسم، گفت: تمام تلاش دولت یازدهم تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای برنامه ریزی بر اساس تعقل، تفکر در پرتو قانون اساسی با هدف رسیدن به برنامه های تدوین شده در چشم انداز توسعه کشور است.

علی رضا رشیدیان با بیان اینکه برنامه های توسعه پنج ساله کشور بر اساس سند چشم انداز تدوین می شود، افزود: در آخرین سال اجرای برنامه پنجم توسعه، دولت تدبیر و امید توانسته تورم و رکود را با اتخاذ سیاست های مثبت اقتصادی کاهش دهد.

وی بر لزوم آسیب شناسی عدم تحقق کامل اهداف مدون در برنامه پنجم توسعه تاکید وخاطرنشان کرد: با بهره گیری از خرد جمعی و در نظر گرفتن امکانات موجود، زمینه رسیدن به شرایط مطلوب رشد و توسعه فراهم می شود.

استاندار خراسان رضوی آغاز به کار مجدد سازمان مدیریت را یکی از وعده های انتخاباتی عملی شده دکتر روحانی دانست و گفت: پیگیری و نظارت برنامه های مصوب برای رسیدن به اهداف توسعه و زیربنایی از جمله مهمترین سیاست های تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی است.

علی رضا رشیدیان افزود: این سازمان با همکاری مجلس شورای اسلامی و دولت برای پیگیری برنامه های توسعه ای از طریق تفکر و عقلانیت تجدید حیات یافت.

وی مشهد را پایتخت معنوی و پیشانی ایران اسلامی دانست و ابراز امیدواری کرد: با همکاری مسئولان زمینه خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، زائران و مسافران بارگاه منور رضوی به ویژه در مشهد 2017 فراهم شده سیاست های دولت به طور کامل در استان اجرایی  می شود.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.