عضو شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از توسعه اقامتگاههای گردشگری در شهرستان نیشابورحمایت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ابراهیم بای سلامی دربازید از اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان نیشابورافزود: خوشبختانه اقامتگاههای گردشگری خوبی در شهرستان نیشابور در حال احداث است و ما در اولین گام کمک خواهیم کرد که این اقامتگاهها سریعتر تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

وی گفت : ما درگام دوم باید بتوانیم پروژه های کلان تر و بزرگتری را در سطح شهرستان و استان مطالعه کنیم و با تعریفی که از اقامتگاه های ایرانی واسلامی داریم در آینده این ها را توسعه دهیم.

عضو شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به نزدیکی نیشابور به مشهد و همچنین فراهم نمودن امکانات رفاهی برای زائران امام رضا(ع) افزود: درسطح ملی پروژه در دست مطالعه است که باجذب سرمایه گذاردر این منطقه بتوانیم قاب اصلی گردشگری بین مشهد و نیشابور را آماده کنیم.

سلامی افزود: این مهم با کمک مسئولان شهرستان نیشابور و همچنین مسئولان استان امکان پذیر است و انشاالله طرح مطالعاتی آن از امروز آغاز می شود و اتفاقی خواهد افتاد که در جهان اسلام و خاورمیانه کم نظیر و بی نظیر خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.