سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

همایش "اصفهان پایتخت فناوری اطلاعات وارتباطات کشور" 25 شهریور برگزار می شود

همایش اصفهان پایتخت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور 25 شهریور ماه سال جاری در محل همایش های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می گردد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ناصر مشایخی معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان اصفهان با اعلام این مطلب افزود: در این همایش یکروزه پیرامون تشریح ظرفیت های فناوری اطلاعات استان شامل کریدور فناوری اطلاعات زیرساخت های نیروی انسانی زیرساخت های شرکت های خصوصی برنامه های کلان استان در مورد فناوری اطلاعات و امتیازات و تسهیلات به شرکت های بهره مند از فناوری اطلاعات پرداخته می شود.

وی گفت: بهبود فضای کسب و کار با رویکرد فناوری اطلاعات و تشریح نحوه ارتقاء زیرساخت های فرهنگی و تکنولوژی استان در راستای هم سویی با فضای کسب و کار مبتنی بر فناوری اطلاعات و افق های فناوری اطلاعات و بررسی نمونه های عملی از سایر کشورها و بهره مندی از فناوری اطلاعات از دیگر مباحث این همایش است.

مشایخی اظهار داشت: نقش شرکت مخابرات استان در ارتقاء زیرساخت های فناوری اطلاعات و تشریح پتانسیل های موجود و آتی شرکت مخابرات استان و چگونگی ارائه خدمات مهندسی و مشاوره ای این شرکت در جهت ارتقاء زیرساخت های فناوری اطلاعات هم دراین همایش مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 


انتهای پیام/گ

برچسب ها: همایش ، اصفهان ، پایتخت ، فناوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.