سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاربران ویندوز 10؛

نشانگر باتری خود را به ویندوز 8 و 7 تبدیل کنید + آموزش تصویری

اگر پنل جدید پاور در ویندوز ۱۰ را دوست ندارید و مایلید که به حالت قدیمی موجود در ویندوز ۸ و ۷ بازگردد، با ما در ادامه ی این گزارش همراه باشید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از قسمت های ویندوز ۱۰ که نسبت به نسخه پیشین خود یعنی ویندوز ۸ دستخوش تغییر شده است، قسمت نشانگر باتری و پنل پاور است که با کلیک بر روی نشانگر باتری در سینی سیستم می توانید به این پنل دسترسی داشته باشید.


حالا اگر پنل جدید پاور در ویندوز ۱۰ را دوست ندارید و مایلید که به حالت قدیمی موجود در ویندوز ۸ و ۷ بازگردد، با ما در ادامه ی این گزارش همراه باشید.
 
برای این کار تنها کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- ویرایشگر رجیستری را اجرا کنید

برای بازکردن رجیستری، ابتدا با استفاده از کلید میانبر Windows + R وارد Run شده و سپس دستور Regedit را تایپ کرده و Enter بزنید تا ریجستری باز شود

۲- در رجیستری به مسیر زیر مراجعه کنید:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ImmersiveShell
 
۳– اکنون در حالتی که کلید ImmersiveShell در حالت انتخاب است، از سمت راست بر روی فضای خالی راست کلیک کرده و یک مقدار ۳۲-bit DWORD
بسازید.

۴- نام این مقدار را UseWin32BatteryFlyout قرار دهید.
 

۵- در مرحله آخر بر روی مقدار ساخته شده (UseWin32BatteryFlyout) دوبار کلیک کنید تا باز شود.سپس مقدار Value data را "1" قرار دهید.
 

 پس از انجام تغییرات بالا پنل پاور به حالت قدیمی موجود در ویندوز ۸ و ۷ تغییر خواهد یافت.

 


نکته: برای بازگشت به حالت اولیه، دوباره به مسیر رجیستری بالا مراجعه کرده و مقدار ساخته شده " UseWin32BatteryFlyout " را حذف کنید.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.