به نظر می رسد که مایکروسافت قصد ندارد جزئیاتی از به روز رسانی های اخیر ویندوز 10 را اعلام کند.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از کاربران به مسائل امنیتی مهمی پیرامون این به روز رسانی ها اشاره می کنند و نگران هستند به خصوص این که مایکروسافت اخیرا اعلام کرد که نیازی نمی بیند لیست تغییرات به روز رسانی ها را منتشر کند و همین موضوع باعث شد تا شک کاربران بیشتر شود.

این شرکت تنها قصد دارد جزئیات به روز رسانی های بزرگ را اعلام کند و به روز رسانی های تجمعی کوچک معمولا تغییر خاصی را به همراه نداشته و لازم نیست که لیست تغییرات برای آن ها اعلام شود.

اما حال گفته های تازه ای وجود دارد که نشان می دهند جزئیات این به روز رسانی ها تنها برای مشتریان عادی اعلام نمی شود.

Jim Alkove یکی از سخنگویان شرکت مایکروسافت در جریان جلسه ای که با روزنامه نگاران در ردموند داشت، اعلام کرد که لیست تغییرات به روز رسانی ها اعلام می شود اما تنها برای کاربران تجاری در دسترس قرار می گیرد.


این بدان معنا است تنها کاربرانی که از نسخه Enterprise ویندوز ۱۰ استفاده می کنند می توانند جزئیات این به روز رسانی ها را مشاهده کنند و این برای میلیون ها کاربری که از نسخه های دیگر ویندوز ۱۰ استفاده می کنند خبر نا خوشایندی است و ممکن است که آن ها را نا امید کند.

در اصل برای کاربران نسخه Enterprise ویندوز واقعا لازم و ضروری است که بدانند در کوچک ترین به روز رسانی ها چه چیزی وجود دارد، البته این برای سایر کاربران نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و ممکن است که این به روز رسانی ها تغییراتی را در سیستم عامل و عملکرد آن به وجود بیاورند که ممکن است کاربران آن ها را نخواهند.

اما برای کمپانی ها مهم ترین مسئله این است که بدانند در این به روز رسانی ها چه چیزی وجود دارد و در صورت لزوم، نصب آن را به تاخیر بیاندازند و ممکن است که دلیل تصمیم مایکروسافت نیز همین موضوع باشد اما بهتر بود که این تصمیم اخذ نمی شد.

کاربران نسخه Home ویندوز ۱۰ چه بخواهند و چه نخواهند، تمامی به روز رسانی ها را به طور خودکار دریافت می کنند.حتی کوچک ترین بسته های به روز رسانی نیز به طور خودکار بر روی رایانه آن ها نصب می شود و برای آن ها بودن یا نبودن لیست تغییرات چندان تفاوتی ندارد اما اگر مایکروسافت می خواهد رابطه خود با مشتریان را نزدیک و نزدیک تر کند، بهتر است که در این خصوص تجدید نظر کند و به حرف کاربران خود گوش دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار