تلفن های هوشمندی که از ویندوز 10 استفاده می کنند قابلیت همگام سازی پوسته با سایر دستگاه ها را ندارند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دستگاه هایی که از ویندوز ۱۰ تلفن های هوشمند استفاده می کنند نمی توانند مواردی مانند صفحه استارت و یا پوسته را با سایر دستگاه ها همگام کنند، اما آن ها قادر هستند تا مواردی را با گوشی هایی که از ویندوز فون ۸.۱ استفاده می کنند همگام سازی کنند.

اگر شما در تنظیمات ویندوز فون ۸.۱ گزینه theme sync را فعال کرده باشید، می توانید رنگ پوسته گوشی دیگر که از ویندوز ۱۰ موبایل استفاده می کند را به راحتی تغییر دهید البته توجه داشته باشید که باید بر روی هر دو گوشی از یک اکانت مایکروسافت استفاده کرده باشید.



با استفاده از این روش شما می توانید رنگ های ویندوز فون ۸.۱  را تغییر دهید. اما این تقریبا یک قضیه یک طرفه است زیرا بسیاری از رنگ های ویندوز ۱۰ موبایل بر روی ویندوز فون ۸.۱ اعمال نمی شوند اما به جای آن ها رنگی که خیلی شباهت دارد در ویندوز فون ۸.۱ به عنوان رنگ پوسته انتخاب می شود.

ویندوز ۱۰ موبایل می تواند با ویندوز فون ۸.۱ همگام شود زیرا هنوز ویندوز ۱۰ موبایل نمی تواند با یک گوشی دیگر که آن نیز از ویندوز ۱۰ موبایل استفاده می کند و یا یک رایانه ویندوزی همگام شود. هنوز مشخص نیست که مایکروسافت رنگ های بیشتری را جهت همگام سازی میان دستگاه ها اضافه می کند یا خیر.


منبع :  WMPOWERUSER

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.