سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبادل تجارب و استحکام روابط دوجانبه ایران و مکزیک

وزرای کار و رفاه اجتماعی ایران و مکزیک بر تبادل تجارب در حوزه‌های کاری خود و استحکام روابط دوجانبه تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه آلونسوناوارته پریدا وزیر کار و تامین اجتماعی مکزیک در حاشیه امضای تفاهم نامه که امروز دوشنبه در سالن تلاش برگزار شد در جمع خبرنگاران حاضر شدند. علی ربیعی با اشاره به تبادل تجارب براساس تفاهم نامه اظهار کرد: وزیر کار و تامین اجتماعی مکزیک ملاقات هایی با وزرای نفت و اقتصاد نیز داشت.

وی با اشاره به ملاقات با همتای خود تاکید کرد: در حوزه‌های رفاه، تامین اجتماعی صندوق تامین اجتماعی، مسائل حمایتی و تبادل تجارب در این زمینه‌ها تفاهم نامه همکاری امضا کردیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در زمینه فنی و حرفه‌ای تبادل تجارب آموزشی مربی و فعالیت‌های اقتصادی از دیگر محورهای این تفاهم نامه بود و همچنین در زمینه روابط کار در مجامع بین‌المللی نیز توافقاتی انجام شد.

براساس این گزارش؛ آلونسوناوارته پریدا با بیان اینکه از سال 1992 دیداری با وزیر کار ایران نداشته است اظهار کرد: رئیس جمهور مکزیک بعد از پایان تحریم‌ها با تاکید بر روابط دو جانبه ایران و مکزیک این دیدار را به فال نیک گرفتند تا بتوانیم در آموزش پرسنل، ارتقای آموزش به افراد معلول، کمک به صندوق‌های بازنشستگی تعامل داشته باشیم.

آلونسوناوارته پریدا از هدیه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران نیز تشکر کرد و این هدیه را نشانگر توانایی بالای افراد با توجه به معلولیت‌هایشان دانست.

گفتنی است؛ علی ربیعی نقاشی معلول را به وزیر کار و تامین اجتماعی  مکزیک هدیه کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.