سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار مکررات با مصونیت کرار+مصاحبه

جاسم کرار سال ها و ماه هاست که در فوتبال ایران در قبال تمامی تخلفاتش مصونیت دارد و این بار هم کمیته استیناف سنت شکنی نکرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان باز هم این بار کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد جاسم کرار کوتاه آمد و وی را از رای بدوی یک سال محرومیت در فوتبال ایران را که توسط کمیته اخلاق صادر شده بود وتو کرد تا این بازیکن که این روزها درگیر پرونده دیگری از حاشیه های خود می باشد از سوی استیناف بخشیده شود.

مصونیت جاسم کرار در فوتبال ایران عادت شده است  و از باشگاه استقلال گرفته تا فدراسیون فوتبال و غیره در مقابل این بازیکن کوتاه آمدند تا بار دیگر به عدالت در فوتبال شک کنیم و آیا اگر این تخلفات از سوی یک بازیکن ایرانی انجام میشد بازهم این انعطاف در مورد وی انجام می گرفت.
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در این باره بار ها نشان داده است که مصلحتی رای میدهد البته بسیار ظریف و هوشمند و در چارچوب قانون به شکلی که به قول بعضی ها مو لای درزش نمی رود .
یکی از محاسن برخی قوانین در فوتبال این است که درجه آن صفر تا صدی است که می تواند صفر باشد و میتواند از صفر تا صد باشد.

ایرادی به این قضایا نداریم اما باور کنید کرار اینقدر بزرگ نیست که ما بزرگش کردیم.

در دنیای فوتبال بازیکنان حاشیه ساز و بزرگی بودند که اخلاقشان از کرار هم بدتر بود اما دربحث فنی انقدر خوب بودند که بدی هایشان پشت ساق هایشان پنهان بود.

هریستو استویچکوف، گئورگی هاجی،اریک کانتونا و ...

کرار کجا این ستاره ها کجا و اینکه در فوتبال ما با امثال این بازیکن حاشیه ساز عراقی چرا برخورد نمی شود از عجایب فوتبال است.

طبق شنیده های ما باشگاه استقلال هم بعد از یک پاسکاری منظم و در یک کار گروهی منسجم کرار را به کمیته انضباطی باشگاه پاس دادند تا این بار هم وی از حاشیه سازی هایشان جان سالم به در برد.

مکرر این روزها تکرار می شود این نام کرار که مصونیت دارد از هر محرومیت و باز هم ادامه دارد و تکرار می شود چون او کرار است.

و اینجا  درسرزمین فوتبالی ما بدی را هم با خوبی جواب می دهند چون گزینه مورد نظر خارجی است.

و امروز کرار با حضور در کمیته استیناف حکم خشش خود را دریافت کرد تا نشان دهیم مهمان نوازی در فوتبال ما برای خارجی ها تا چه حدی اهمیت دارد.

روزی امیر قلعه نویی در مورد بازیکنان و مربیان خارجی گفت اجنبی چه بلوایی درست شد و دستان چشمان ابی و موی بلوند که کرار اینها را هم ندارد...

بخشش کرار شبهه برانگیز است 

حسن روشن کارشناس فوتبال  و پیشکسوت استقلال در این باره به خبرنگار ما گفت : باید در این باره به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تبریک گفت معلوم نیست چرا وی را محروم کردند و چرا بخشیدند.

وی ادامه داد:اینگونه حکم ها کمی شک برانگیز است و نمی دانم این موضوع آخرش به کجا ختم می شود اما به اعتقاد من این موضوع به دلال ها بی ارتباط نیست و بعد ها مشخص خواهد شد و اما کمیته استیناف ما هم آنقدر آدم خوب دارد که محروم می کنند و باز به سرعت می بخشند.

روشن در این باره افزود :استقلال نمی تواند با این بازیکن برخورد کند و من فکر می کنم د راین باره دست های پشت پرده وجود دارد باشگاه های بزرگ روابط عمومی دارند که اخبار را به اطلاع برساند اما در استقلال در این مورد یکی از ضعف های اساسی است و ضعف مدیریت در استقلال به جایی رسیده است که باید تمام هیئت مدیره عوض شود  و با این روال این تیم به جایی نمی رسد.

انتهای پیام/





   

برچسب ها: کرار ، ایران ، لیگ برتر ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.