‌مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به طور کلی باید بگویم که قهرمانی را به قیمت بی انضباطی نمی‌خواهیم و برای رسیدن به قهرمانی باید رفتار و کردار پهلوانی داشته باشیم.

افشارزاده: قهرمانی را به قیمت بی انضباطی نمی‌خواهیمبهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت جاسم کرار گفت: گزارشات لازم در مورد پرونده این بازیکن از سوی مسئولان استقلال در اختیار من قرار گرفت وبا توجه به اینکه کرار تا به حال چندین بار بی اخلاقی های خود را تکرار کرده است از همین رو تصمیم گرفتم که این پرونده را به کمیته انضباطی دهم تا هر چه سریعتر رای نهایی کرار صادر شود.
 
وی ادامه داد:باشگاه استقلال پیشکسوتان بزرگ و هواداران میلیونی دارد و بهتر است بدانید که این بی احترامی باعث می شود که آنها نیز آزرده خاطر شوند، چرا که پیشکسوتان و هواداران با نظم و انضباط قانونی زندگی کرده‌اند. بنابراین ما به هیچ عنوان راضی نیستیم که قهرمانی با بد اخلاقی و بد رفتاری حاصل شود بلکه تمام تلاشمان  این است که برای رسیدن به قهرمانی رفتار و کردار پهلوانی داشته باشیم.

 با توجه به این شرایط باید بگویم که دیگر اجازه نخواهم داد چنین حاشیه‌هایی در تیم رواج پیدا کند و به طور حتم برای احترام به پیشکسوتان و هواداران این تیم که سرمایه‌های اصلی هستند از این مساله جلوگیری خواهد کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار