سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

دستگيري سارق داخل خودرو با 30 فقره سرقت

فردي كه اقدام به سرقت لوازم داخل خودروهاي پارك شده در خيابان مي كرد در عمليات ضربتي کارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان دستگير و به 30 فقره سرقت اعتراف كرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "ستارخسروي "رئيس پليس آگاهي استان اصفهان اظهار داشت:در پي وقوع سرقت داخل خودرو در جنوب شهر اصفهان و شكايت تعدادي از شهروندان رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان اين پليس قرار گرفت.

 سرهنگ خسروي افزود:کارآگاهان تحقيقات خود را آغاز و با بررسي صحنه هاي سرقت و بهره گيري از تخصص و توان بالاي خود هويت فردي كه اقدام به اين گونه سرقت ها را مي كرد شناسايي كردند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: سرانجام ماموران اين سارق حرفه اي را در يك عمليات ضربتي حين سرقت دستگاه پخش خودرويي در يكي از خيابان هاي سطح شهر دستگير كردند.

وي بيان داشت:در تحقيقات صورت گرفته متهم با مواجهه با مدارك علمي و مستند پليسي به 30 فقره سرقت از داخل خودرو همشهريان در حوزه جنوب شهراصفهان اقرار و انگيزه خود از سرقت ها را اعتياد شديد به مواد مخدر و تامين مواد مصرفي خود بيان كرد.

سرهنگ خسروي به همشهريان توصيه كرد: هنگامي که براي بازديد فني يا پنچرگيري از خودرو خارج مي شويد،درهاي خودرو را قفل و به هيچ وجه وسايل شخصي (کيف و اسناد و مدارک ) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو، به ويژه روي صندلي و در معرض ديد نگذاريد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: سرقت ، خودرو ، پلیس اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.