سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور مجوز شکار در سایه انکار

با وجود انکار مجوز شکار از سوی سازمان محیط زیست دستورالعمل پرونده شکار گراز(خوک وحشی) برای اتباع ایرانی و خارجی در تاریخ 94/4/10از سوی این سازمان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان مدتی است که در فضاهای مجازی تصاویر و خبر شکار قانونی گراز در استان زنجان به سرعت در حال انتشار بوده و باعث بروز شایعاتی در این خصوص شده است.

لذا جهت بررسی موضوع خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان  به سراغ علی تیموری مدیر دفتر صید و شکار سازمان حفاظت محیط زیست رفت که جویای دقیق این مسئله شود.

علی تیموری مدیر دفتر صید و شکار سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه صدور هرگونه مجوز شکار تنها از سوی این سازمان انجام می‌شود اظهار کرد: از سال 93 تاکنون هیچ مجوز شکار چهار‌پایی چه برای اتباع خارجی و چه ایرانی صادر نشده است.

وی در خصوص تصاویر شکار پخش شده از گراز در فضاهای مجازی که در استان زنجان انجام گرفته افزود: دستور‌العمل شکار گراز به استان ها فرستاده شده و کشتار این حیوان در سیاست سازمان نبوده و حتما پیگیر این قضیه بوده و با متخلف برخورد قانونی خواهیم کرد.

ولی وقتی خبرنگار ما از باقری مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان زنجان در خصوص شکار گراز و وجود یا عدم مجوز این حیوان جویا شد، وی گفت: در تاریخ 94/4/10 طبق شماره نام 15544 و 15540 دستور‌العمل صدور پروانه شکار گراز(خوک وحشی) برای اتباع خارجی و اتباع ایرانی با امضاء معصوم ابتکار رئیس سازمان محیط زیست به ما ابلاغ شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۹:۳۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
سلام در کشت و صنعت های خوزستان به طور گسترده این حیوان زبان بسته شکار میشود کسی جیکش هم در نمیاد.