سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

رونمایی از سامانه جامع جذب اعضای هییت علمی دانشگاه های سراسر کشور در مشهد

سامانه جامع جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه های سراسر کشور با حضور قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رییس دانشگاه حکیم سبزواری در حاشیه این مراسم گفت: طرح سامانه جامع جذب اعضای هییت علمی دانشگاه های سراسر کشور در سال 1393 توسط هییت مرکزی جذب اعضای هییت علمی مطرح و طراحی و ساخت آن به دانشگاه حکیم سبزواری واگذار شد.

جواد حدادنیا تربیت نیروی متخصص و متعهد را از مهم‌ترین وظایف دانشگاه‌ها دانست و افزود: این سامانه به گونه ای طراحی شده که بتواند نیاز تمام دانشگاه ها و موسسات سراسر کشور را که متقاضی هیئت علمی هستند را پاسخ دهد.

وی ادامه داد: اطلاعات اساتید در این سامانه ثبت و از طریق هییت مرکزی به صوت فرآیند محور به دیگر دانشگاه ها و موسسات آموزشی که نیازمند هییت علمی هستند ارسال می شود.

رییس دانشگاه حکیم سبزواری با بیان اینکه طراحی و ساخت این سامانه بر اساس استاندارد های بین المللی صورت گرفته و کاربران می توانند با امنیت خاطر از این سامانه استفاده کنند؛ اظهار کرد: متقاضیان شرکت کننده در این سامانه می توانند با نام کاربری که در اختیار آن ها گذاشته می شود مسیر حرکت پرونده خود را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

گفتنی است در این رونمایی محمد سعید تسلیمی؛ قائم مقام وزیر علوم تحقیقات و فناوری، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا رضوان طلب؛ رییس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، عظیمی؛ معاون فناوری و اطلاعات مرکز جذب و روسا و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، نیز حضور داشتند.



انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.