رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، خراسان رضوی را به عنوان استان ویژه در برگزاری محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان معرفی کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: با توجه به عملکرد مناسب استان خراسان رضوی در اجرای مؤثر برنامه های قرآنی به عنوان استان ویژه در برگزاری محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان برگزیده شد.

حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی با اشاره به برنامه قرآنی این استان در ماه مبارک رمضان امسال افزود: در ماه مبارک رمضان امسال در استان خراسان رضوی، 55 محفل با حضور دو قاری بین المللی از کشور مصر و عراق در مشهد و شهرستان های خراسان رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: در حاشیه این محافل بیش 2200 نفر در سی و هشتمین مرحله مسابقات قران کریم و بیش از 1800 نفر در طرح تربیت حافظان قران کریم ثبت نام کردند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دو وقف قرآنی در حاشیه محفل قرآنی جغتای به ثبت رسیده، اظهارداشت: با ابتکاری جدید، 1600 جلد قران کریم نیز در حاشیه این محافل وقف محافل قرانی شد، که ارزش آن صد و ده میلیون ریال برآورد شده است.

وی گفت:دراین محفل از 61 فعال قرآنی در حوزه های مختلف تقدیر شد.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.