سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخگویی به نیازهای اجتماعی با توسعه علوم و فناوری‌های نرم

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی گفت: توسعه علوم و فناوری‌های نرم و فرهنگی شرایطی را فراهم می‌کند تا به نیازهای اجتماعی پاسخ داده شود.

سید محمد سجادی نیری دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: لزوم توسعه علوم و فناوری‌های نرم و فرهنگی از مواردی است که در جامعه امروز به آن پرداخته می‌شود. دارایی‌های نرم و فرهنگی ملت‌هاست که جایگاه و اقتدار آن‌ها را شکل می‌دهد. 

وی در ادامه افزود: پیشرفت‌هایی که در زمینه‌های علوم و فناوری اتفاق افتاده نیازهای ذاتی آن‌ها را ارضا کرده است تا بتوانند به نیازهای روحی آن بپردازند. 

سجادی نیری خاطر نشان کرد: علوم و فناوری‌های نرم صنایع نرم را شکل می‌بخشد و این موارد به افزایش کیفیت زندگی و تسهیل رابطه کمک می‌کند. 

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی تصریح کرد: ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی ماموریت‌های فعالیت‌ خود را در مسیر توسعه خلاقیت و هویت ادامه می‌دهد. 

وی با اشاره به ماموریت‌های این ستاد تاکید کرد: افزایش سهم علم و فناوری ازدیاد توان ملی و ارتقا کار آمدی، گسترش همکاری و تعامل فعال، افزایش سهم علم و فناوری در اقتصاد و درآمد ملی تجاری سازی صنایع فرهنگی، حمایت مادی و معنوی از فرآیند تبدیل ایده به محصول از جمله ماموریت‌های این ستاد است.

سجادی در پایان عنوان کرد: امیدواریم این ستاد بتواند در صنایع خلاق و فرهنگی گام‌های موثر و سازنده‌ای بردارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.