سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

واگذاری 190 شهرک صنعتی به صنعتگران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 190 شهرک صنعتی از 327 شهرک در کشور، به صنعتگران واگذار شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد؛ سیدمحمد سیدابریشمی در مراسم بهره برداری از پروژه های صنعتی شهرک صنعتی چناران افزود: این شهرک باید از 600 هکتار به دوهزار500 هکتار توسعه یابد.
وی گفت: آنچه برای تامین زیر ساخت های شهرک صنعتی تهعد داده شده به انجام می رسد، اما شهرک های صنعتی از آنچه که مالیات می دهند باید بخشی ازاین سهم برای خودشان صرف شود.

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم به طرح قطار شهری مشهد_ گلبهار_چناران پرداخت وگفت: این پروژه اکنون در ردیف بودجه قرار دارد ودر حال حاضر به 1000 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: از گلبهار تا چناران، 6 کیلومتر از قطار شهری باقی است که برای تکمیل آن، دکتر نوبخت اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان وعده داده است که با ساخت این پروژه، شهرستان گلبهار توسعه بیشتری می یابد.

دهقان همچنین به ساخت آزاد راه مشهد_ قوچان اشاره کرد وگفت: این پروژه نیز باهمکاری بخش خصوصی و اعتبار 450 میلیارد تومان، شروع شده است.

نماینده مردم چناران با بیان اینکه شهرک های صنعتی صنایع پاک و غیرآلاینده تولید می کنند، تصریح کرد: می توانیم نواحی صنعتی را تقویت کنیم و با تامین نیازهای آن زمینه صادرات بیشتر را گسترش داده و اقتصاد مقاومتی را پویاتر کنیم.

مدیرعامل شهرک های صنعتی خراسان رضوی در ادامه این مراسم گفت: 600 هکتار زمین برای توسعه شهرک های صنعتی شهرستان چناران داریم که برای 300 هزار نفر ساکنان گلبهار می تواند مفید باشد.

اصغریان افزود: 3 میلیارد تومان در شهرستان گلبهار سرمایه گذاری شده و از سیستم های منحصر به فرد تصفیه خانه و شبکه برگشت سیلاب در آن استفاده می شود.


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.