مشهد؛

دوره آموزشی مدیران مدارس شرق کشور در مشهد آغاز شد

در کار مشترکی میان وزارت آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز کشور مدارس خاص به عنوان مدارس شاخص در سال آینده فعالیت های جدیدی در حوزه نماز انجام میدهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: راه اندازی تشکیلات یاوران نماز از طرح های مد نظر ستاد اقامه نماز کشور و وزارت آموزش و پرورش است که به صورت مشترک برگزار می شود.

میکائیل باقری افزود: همچنین دومین دوره آموزشی مدیران مدارس شرق کشور ،ویژه طرح مدیراز روز شنبه در مشهد آغازبکار کرد.

وی اظهار کرد: این دوره آموزشی ویژه مدیران مدارس خاص شامل مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی، مدارس شبانه روزی و مدارس پرجمعیت است.

باقری تصریح کرد: نخستین دوره آموزشی مزبور هفته گذشته با حضور مدیران سه استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی در مشهد برگزار شد.

رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه در هر دوره آموزشی 450 نفر از مدیران مدارس خاص شرکت دارند افزود: دومین دوره آموزشی که از امروز آغاز شده است به مدت سه روز ادامه دارد.

استان خراسان رضوی با یک میلیون و 200 هزار دانش آموز حدود 9 درصد جمعیت دانش آموزان کشور را دارد و هم اکنون 330 مدرسه خاص از جمله تیزهوشان، نمونه دولتی، شبانه روزی و مدارس پرجمعیت در این استان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نماز ، مدارس ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.