سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت یکی دیگر از دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از توافق هسته‌ای

الیزابت استی یکی دیگر از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود را از توافق هسته‌ای ایران و قدرت‌های جهانی اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی مجلس نمایندگان آمریکا، الیزابت استی (Elizabeth Esty) یکی دیگر از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه خود اعلام کرد من با جدیت و دقت موافقتنامه هسته‌ای ایران را که از طریق مذاکرات بین آمریکا، چین، روسیه، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایران در ماه ژوئیه به دست آمد بررسی کردم. من در جلسات توجیهی محرمانه شرکت داشته ام، برخی مسائل محرمانه را بررسی کردم و تلاش کردم پاسخ آنها را دریافت کنم. من در سفر اخیر خود به اسرائیل نشست هایی را ازجمله با سران یهودی، کارشناسان انرژی هسته ای و امنیت ملی و همچنین مقامات اسرائیلی برگزار و درباره این موافقتنامه گفتگو کردم.

اولویت من در همه مراحل ارزیابی این موافقتنامه کاملا روشن بوده است: دستیابی به واقع بینانه ترین گزینه به منظور جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای. پس از بررسی دقیق اکنون بر این باورم که اجرای این موافقتنامه، اگرچه کامل نیست، بهترین گزینه را برای متوقف کردن برنامه تسلیحات هسته ای ایران در اختیار ما قرار می دهد. بنابراین من در رای گیری درباره این موافقتنامه رای مثبت خواهم داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.