سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی: الاهلی از تیم‌های قدرتمند فوتبال آسیاست

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: الاهلی امارات با سرمایه گذاری و جذب بازیکنان مطرح به یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی در نشست خبری دیدار تیم‌های نفت تهران- الاهلی امارات اظهار کرد: در چند سال اخیر فوتبال امارات سرمایه گذاری خوبی انجام داده  و هم اکنون  تیم‌های باشگاهی این کشور جزو مدعیان فوتبال آسیا هستند  الاهلی نیز با جذب چند بازیکن مطرح حریفی دشوار برای تیم نفت است.

وی ادامه داد:حریف اماراتی رشد خوبی داشته  و عناوین متعددی در فوتبال این کشور کسب کرده است به طور حتم دیدار ما با این تیم جذاب خواهد شد و امیدوارم با تمرکز روی این مسابقه نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.

حسینی در خصوص تقابل با  ستاره‌های تیم الاهلی بیان کرد:  من یک بازیکن هستم و به تنهایی نمی‌توانم در مقابل بازیکنان الاهلی کاری از پیش ببرم. کادر فنی ما آنالیز خوبی روی حریف انجام داده و از تک تک نفرات حریف اماراتی شناخت داریم 

وی ادامه داد: وظیفه من به  شرکت در امور تدافعی تیم نفت است اما  در زمان زدن ضربه‌های  آزاد به خط حمله اضافه شده و در  کارهای تهاجمی نیز به تیم کمک می‌کنم.

 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.