سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

تمدید شرکت در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن در کردستان

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: به دلیل استقبال مردم، زمان شرکت در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم تا پایان شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش گروه باشگاه‌های خبرنگاران جوان از سنندج؛ معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت : تا کنون حدود 700 نفر در مسابقات قران بالای 18سال ثبت نام کرده اند.

یوسفی حجت الاسلام محمود با اشاره روش های ثبت نام علاقه مندان در این دوره از مسابقات گفت: علاقه مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می توانند از طریق مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه و اطلاع از زمان دقیق برگزاری مرحله شهرستانی، نسبت به ثبت نام حضوری یا ثبت نام از طریق پایگاه اینترنتی مسابقات به نشانی www.s-iqc.ir اقدام کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کردستان افزود: این مسابقات موجب رشد فکری و عقیدتی جوانان را فراهم آورده و با قرار دادن آنها در فضای رقابتی باعث ایجاد انگیزه و رشد تکنیکی و تئوری جوانان در زمینه های قرآنی خواهد شد.


وی با تقدیر از ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها در راستای تلاش در برگزاری با شکوه این دوره از مسابقات گفت: برگزیدگان این مرحله، مهر و آبان سال جاری در مرحله استانی این مسابقات، شرکت خواهند کرد.


سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و همچنین اذان، ابتهال و همخوانی قران کریم در دو مقطع خواهران و برادران بالای 18سال برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.