سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

تلاش دولت حل مشکلات سرمایه گذاران در کشور است

معاون اجرایی رییس جمهور در نشست هم اندیشی همدانی های مقیم خارج از کشور و علاقه مندان به سرمایه گذاری گفت: تلاش دولت حل مشکلات سرمایه گذاری در کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس ‌جمهور با اشاره  به اینکه  این نشست  به مناسبت سفر رییس‌ جمهوری و کاروان دولت یازدهم به استان همدان برگزار می‌‌شود، اظهار داشت: استان همدان از توانمندی های فراوانی در عرصه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری برخوردار است و بی تردید این استان با برنامه روشن و جامعی در مسیر توسعه شتابان، می تواند از استان‌های پیش‌رو در بخش‌های مختلف بویژه در زمینه اشتغال پایدار باشد.

شریعتمداری خاطر نشان کرد: توانمندی ها و امکانات گسترده استان همدان این امکان را بوجود آورده که با مساعدتی حداقلی، این استان جهش بزرگ و شتابانی داشته باشد.

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: با توجه به گشایش مناسبی که در روند مذاکرات کشورمان با 1+5 در زمینه موضوع هسته‌ای ایجاد شده، شرایط نسبتاً مطلوب و امیدبخشی در زمینه‌های اقتصادی بوجود آمده و امید است با کاهش فشار و تورم، شاهد شکوفایی و رشد اقتصادی مناسب در سطح کشور باشیم.

معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه تصور عمومی این است که با افزایش درآمدهای ارزی، دولت‌ها به سمت واردات حرکت می‌کنند و این نگرانی در حوزه پساتحریم نیز وجود دارد، اظهار داشت: این نگرانی به عنوان یک دغدغه مطرح است و دولت با توجه به این موضوع، مصمم است با برنامه‌ریزی و دقت لازم مراقبت کند تا درآمدهای ارزی در مسیر تولید و سرمایه‌گذاری‌های مولد هزینه شوند.

انتهای پیام/پ


برچسب ها: همدان ، دولت ، مشکل ، سرمایه ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.