سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در تکاپوی رنگ

نمایشگاه نقاشی آبرنگ «در تکاپوی رنگ» در فرهنگسرای گلستان میزبان علاقمندان است.

آناهیتا گودرزی، هنرمند نقاش در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: 25 تابلو با تکنیک آبرنگ در نمایشگاه نقاشی من با عنوان «در تکاپوی رنگ» به دیوار گالری فرهنگسرای گلستان آویخته شده.

وی افزود: این نمایشگاه موضوع خاصی ندارد و حاصل تلاش یک ساله من است.

گودرزی با اشاره به اینکه «در تکاپوی رنگ» سومین نمایشگاه انفرادی وی است، خاطرنشان کرد: رشته تحصیلی من گرافیک بوده و همیشه علاقه خاصی به هنر داشته و آن را دنبال می‌کردم در یک سال گذشته نیز با ثبت نام در کلاس‌های هنری نقاشی را حرفه‌ای‌تر کرده و نتیجه آن را در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دادم.

وی اظهار کرد: من در درجه اول برای دلم کار می‌کنم و هیچ‌وقت هنگام خلق اثر به بعد اقتصادی فکر نکردم یا اینکه آثارم مخاطب پسند است یا خیر، برایم در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرد.

وی همچنین گفت: آبرنگ یک وسیله است برای ارائه کار و نه یک روش پس نباید آن را با رنگ روغن مقایسه کرد. آبرنگ روح لطیفی دارد و کار با آن ساده نیست در حالیکه عموم مردم فکر می‌کنند چند رنگ را می‌گذاری کنار هم و بعد ترکیب آنها یک اثر هنری خلق کنی، کار با آبرنگ نیاز به تجربه و تلاش فراوان دارد و به راحتی نمی‌شود در آن به موفقیت رسید.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از 1 تا 12 شهریور میزبان علاقمندان است.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.