سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

بهره مندی بیش از 28 هزار نفر از خدمات نقاهتگاهی کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: 28 هزار و 182 نفر بیمار و همراه از خدمات نقاهتگاهی کمیته امداد امام استان فارس بهره مند شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان فارس، عباس شکری  اظهار کرد :استان فارس و شهرستان شیراز یکی از قطب های پزشکی در کشور محسوب می شود و همه روزه تعداد زیادی از مددجویان بیمار از استانهای مجاور و شهرستانهای فارس برای درمان به شیراز مراجعه می کنند.

این مسئول گفت: با توجه به بالا بودن هزینه اسکان و تغذیه ،این نهاد مکانی را برای اسکان و تغذیه مددجویان با نام نقاهتگاه مهیا کرده است.

وی در ادامه افزود : در نقاهتگاه به مددجویانی که صرفاً جهت درمان به شیراز آمده اند خدماتی چون اسکان ، مشاوره درمانی ،تغذیه وهزینه ایاب و ذهاب ارائه می شود.

شکری بیان کرد : پارسال به 28 هزارو 182 نفر بیمار و همراه آنان خدمات اقامتی ارائه شده است ، که از این تعداد 9 هزارو 757 نفر بیمار زن ، 6 هزارو 897 نفر همراه بیمار زن ، 6 هزارو 171 نفر بیمار مرد و 5 هزارو 357 نفر همراه بیمار مرد بوده است.

وی افزود: تمام هزینه های این بیماران2 میلیارد و 731 میلیون ریال بوده که این مبلغ هزینه شامل اسکان، سه وعده غذای صبحانه، ناهار و شام و همچنین یک وعده میوه فصل به اضافه هزینه رفت و آمد بوده است.

انتهای پیام/گ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.