سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

بهره مندی حدود 16 هزار نفرجمعیت روستایی مازندران

حدود 16 هزار نفر جمعیت روستایی مازندران در هفته دولت از نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ از ساری ، به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ با افتتاح و بهره برداری از 9  پروژه آبرسانی روستایی در هفته دولت 5 هزار و 409 خانوار روستایی با جمعیتی بالغ بر 15 هزار و 600 نفر از آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

مدیر عامل آبفار استان در گفتگویی پیرامون پروژه های قابل بهره برداری این شرکت اظهار داشت:9 پروژه آبرسانی روستایی شامل 6 پروژه مجتمعی و 3 پروژه تک روستایی در 5 شهرستان گلوگاه،قائمشهر،سیمرغ،محمودآباد و نوشهر طی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مهندس مجید عبدالهی افزود: با بهره برداری از این پروژه اهالی 24 روستا با 5 هزار و 409 خانوار و جمعیتی بالغ بر 15 هزار و 600 نفر آب شرب سالم خواهند نوشید.

وی اعتبار صرف شده برای این پروژه ها را 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی عنوان کرد و گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها 38 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع،حفر و تجهیز 5 حلقه چاه عمیق،تجهیز و راه اندازی 4 ایستگاه پمپاژ،احداث و نصب دو دستگاه پکیج حذف آهن،احداث 5 باب منبع زمینی و هوایی به حجم 1200 متر مکعب،خرید و نصب دو دستگاه دیزل ژنراتور و اتاقک کلرزنی-آب ژاول-تابلو برق اجرا شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.