سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

ترویج فرهنگ وسبک زندگی اسلامی بدون ترویج فرهنگ قرآنی امکان پذیر نیست

دبیر شورای توسعه قرآنی کشور گفت : خداوند هدایت انسان ها را در قالب کلمه و آیات تجلی داده است تا در مسیر روشنایی قرار بگیرند .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، در آئین اختتامیه پازدهمین جشواره قرآنی نسیم حیات در قائم شهر حجت السلام والمسلمین محمدی با اشاره به اینکه قرآن ابعاد جلالی و جمالی دارد افزود: قرآن شفا دهنده رذالت و ناپاکی و خسران در انسان است .

وی با اشاره به اینکه قرآن همانند درختی است که معرفت و ایمان به عمل میوه قرآن است تصریح کرد : قاریان باید رفتار قرآنی و عمل شان طبق مفهوم قرآن باشد تا در جامعه فرهنگ قرآنی ترویج و گسترش پیدا کند.

محمدی با اعلام اینکه شهرستان قائم شهر در عرصه قرآنی پیشگام بوده است گفت : در سال 94 شاهد یکی از گسترده ترین جشنواره قرآنی در این شهرستان و استان مازندران بودیم که بیش از 70 نوع برنامه پیوسته قرآنی در قالب 10 عنوان شامل سی شب با قرآن ، تفسیر، نمایشگاه کتب قرآنی بودیم .

دبیر شورای توسعه قرآنی کشور یکی از برنامه جدی این شورا ایجاد شبکه قرانی منظم و هدف مند عنوان کردو بیان داشت : ترویج قرهنگ قرانی باید در جامه اجرایی گردد

نماینده مردم مازندران در مجلس خبر گان رهبری هم در این مراسم با اشاره به اینکه باید به مفاهیم و مصادیق آیات قران توجه کرد گفت: قرآن به درستی تلاوت و عمل شود تقوا را می سازد و باید از قرآن درس گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی افزود :ترویج فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اسلامی بدون ترویج فرهنگ قرآنی امکان پذیر نیست وباید قرآن را خوب بشناسیم و آن را ترویج دهیم .

انتهای پیام/ز
برچسب ها: ترویج ، اسلامی ، قرآنی ، معرفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.