سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

فلسفه وجودی همه دولت ها خدمت رسانی به مردم است

بخشدار رودهن با بیان اینکه فلسفه وجودی همه دولت ها، خدمت رسانی به مردم است گفت: دولت شهید رجایی به عنوان اولین دولت بعد ازحاکمیت ریبرال در کشور در عرصه خدمات رسانی به میهن و ملت تلاش فراوانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، رضا طاهرخانی گفت: بحران های زیادی در اوایل دولت رجایی از جمله محرومیت و نیازهای اولیه مردم وجود داشت که شهید رجایی و اعضای هیات دولت در صدد رفع آن بر آمدند و تلاش فراوانی برای رفع آنها انجام شد.

وی گفت: دشمنان اسلام و نظام نیز رجایی و باهنر را خطری بزرگ برای خود می دانستند که با توطئه شوم خود دست به اقدام تروریستی علیه این دو دولتمرد بزرگ زدند و آنها را به شهادت رساندند.

بخشدار رودهن گفت: در طول عمر با عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دولت های زیادی به روی کار آمدند که خدمات شایسته و ارزشمندی برای ملت ایران به یادگار گذاشتند.

طاهرخانی افزود: دولت تدبیر و امید با سکانداری دکتر روحانی نیز طی دو سال گذشته توانست با تدبیر، در بحث سیاست های خارجی، کاهش تورم، تحول نظام سلامت و رفع بیکاری و غیره نیز اقدامات با ارزشی در کشور انجام دهد که قابل ستایش است.

بخشدار رودهن با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دولت و دولتمردان به مردم است گفت: دستگاههای دولتی سطح منطقه نیز عملکرد یک ساله خود را به اطلاع عموم شهروندان برسانند.

طاهرخانی در پایان گفت: طی مراسم با شکوهی که با حضور کارمندان و خانواده های آنان برگزار  خواهد شد از کارمندان نمونه سطح بخش رودهن نیز تقدیر می شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.