سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری هشتمین دوره جشنواره «خورشید ولایت» در مشهد

مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: هشتمین دوره جشنواره «خورشید ولایت» با توسعه فرهنگ رضوی بین دانش‌آموزان داخل و خارج کشور در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدتقی فخریان در نشست خبری با خبرنگاران افزود: این جشنواره یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی - هنری با موضوع امام رضا(ع)، معرفت و زیارت است که در راستای استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت‌ها و با هدف برگزاری باشکوه‌ جشنواره و افزایش مشارکت دانش آموزان داخل و خارج کشور برگزار می‌شود.

فخریان عنوان کرد: ابراز ارادت به ساحت مقدس حضرت رضا(ع) در بهترین قالب‌های هنری، بسترسازی برای بروز استعداد جوانان و نوجوانان، تولید آثار فاخر در عرصه‌های فرهنگی و هنری در سطح کودکان، نوجوانان و جوانان و معرفی و بازشناسی شخصیت، ویژگی‌ها و فضائل اخلاقی امام رضا(ع) و جهت‌دهی آن‌ در مسیر دینی و مذهبی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره دانش‌آموزی است.

وی گفت: این طرح بزرگ فرهنگی هنری با همکاری وزارت آموزش و پرورش، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، اداره کل مدارس خارج از کشور، سازمان بسیج دانش آموزی و سایر نهادهای فرهنگی آستان قدس رضوی انجام مي شود و از امکانات آنها در مراحل مختلف اطلاع‌رسانی، جمع‌آوری آثار و داوری استفاده شد.

فخریان با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره عنوان کرد: این طرح در دو روز اول و دوم شهریور و در محل مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی واقع در طبقه زیرین ورودی باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوي برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.