امام جمعه مشهد گفت: بسج اساتید نقش آفرینان جامعه دینی و بزرگوارترین سنگربانان در این عرصه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آیت الله علم الهدی در اختتامیه شانزدهمین اجلاس سالانه بسیج اساتید کشور با بیان اینکه رسالت در عرصه دانشگاه ها یک رسالت محوری می باشد، افزود: حفاظت از عرصه خارجی دین در دانشگاه ها به عنوان یک مسئولیت از مهمترین رسالت های سازمان بسیج اساتید است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ارزش ‌کشی اسلامی و ناهنجاری‌های دینی متاسفانه به عنوان ابزاری برای اردوکشی سیاسی استفاده می شود.

آیت الله علم الهدی افزود:دانشگاه های کشورمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا به یک معبد و مسجد تبدیل شده و وجود بسیج اساتید از برکات مقدس این پیروزی است.

وی با اشاره به اینکه در دین سه رکن وجود دارد، گفت: وجود مکتبی دین، وجود باطنی و خارجی از رکن های دین است.

امام جمعه مشهد افزود: حفاظت و نگهداری از وجود مکتبی دین به وسیله ذات مقدس پروردگار انجام می شود و در هیچ رسالتی نمی گنجد.

آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه وجود باطنی دین در درون انسان ها قرار دارد و یک امر فطری است، گفت: حفاظت از وجود خارجی دین یکی از مهمترین رکن ها در عرصه تعلیم و تربیت می باشد.

آیت الله علم الهدی خاطر نشان کرد: فضای بسیج دانشجویی یک جریان پویا است اما به غیر از پشتیبانی تشکیلاتی سپاه نیازمند پشتیبانی اجتماعی بسیج دانشجویی به وسیله بسیج اساتید هستیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.