سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر جشنواره تئاتر فجر با سفیر ویتنام به نمایش «اتاق 498» رفتند

سعید اسدی دبیر جشنواره تئاتر فجر شب گذشته به همراه سفیر محترم ویتنام آقای تك به دیدن نمایش «اتاق 498» نشستند.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از روابط عمومی نمایش «اتاق 498»؛  شب گذشته بسیاری از هنرمندان تئاتر و سینما به دیدن نمایش «اتاق 498»  به كارگردانی کامیار صالح پور نشسته شده بودند در این میان دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر سعید اسدی و سفیر كشور ویتنام آقای تك هم حضور داشتند.

سفیر ویتنام پس از پایان نمایش در گفتگو با كارگردان نمایش «اتاق 498» گفت: این نمایش از نظر تكنیكی  سطح عالی بود با توجه به اینكه شما كارگردان جوانی هستید ولی توانسته بودید قابلیت های اجرایی خوبی به نمایش درآورید و این اجرا می تواند در سطح بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی گفت: در این نمایش به رابطه زن و شوهری به خوبی اشاره شده بود با توجه به اینكه نمایش به زبان پارسی اجرا می شد اما  اکتهایی كه در اجرا از سوی بازیگران به اجرا درآمده بود می توانست با مخاطب غیرایرانی ارتباط مستقیمی برقرار كند.

گفتنی است دراین نمایش حامد کمیلی، نسیم ادبی ، بهناز بستان دوست و نیکی مظفری به ایفای نقش میپردازند. و نمایش «اتاق 498» به کارگردانی کامیار صالح پور همه روزه ساعت 18 در تالار حافظ به روی صحنه می رود.

لازم به ذکراست این نمایش روز جمعه 30 مرداد ساعت 21:30 ویزه علاقمندان به این عرصه هنری به روی صحنه می رود.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.